SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca „Pulsu Biznesu” zajmie się custom publishingiem

Wydawnictwo Bonnier Business Polska utworzyło dział zajmujący się custom publishingiem. Kieruje nim Paweł Siwecki, który ze spółką jest związany od sierpnia 2008 roku i pracował m.in. w jej dziale reklamy i sponsoringu.

Wejście na rynek custom publishingu, Magdalena Karda, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska uzasadnia rozwojem w Polsce tego segmentu działalności. Wydawnictwo zamierza skorzystać z doświadczenia jaki koncern medialny Bonner ma już na tym rynku, dzięki należącej do niego sztokholmskiej agencji Spoon, która wydaje magazyny, tworzy newslettery, projektuje strony internetowe dla takich klientów jak Ernst&Young, Skoda czy Skanska. Oprócz tego Spoon zajmuje się również produkcją filmów i przygotowywaniem imprez na zlecenie klientów.

Jak podano w komunikacie, siłą działalności BBP w zakresie custom publishingu ma być właśnie połączenie doświadczenia firmy Spoon z markami grupy Bonnier w Polsce – ogólnopolskim dziennikiem „Puls Biznesu”, magazynami „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz należącymi do koncernu firmami Informedia Polska i ECU Marketing przygotowującymi rocznie kilkaset kongresów, konferencji, seminariów i warsztatów.

Jak informuje Karda, spółka nie rozpoczęła jeszcze realizacji żadnego projektu custom publishingowego, ale prowadzi w tej chwili rozmowy na temat kilku projektów.

Działalnością w segmencie custom publishingu zajmuje się także inne duże wydawnictwa prasowe w Polsce jak m.in. Edipresse Polska czy G+J Polska.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Pulsu Biznesu” zajmie się custom publishingiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl