'Wprost' stawia na technologię
Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") rusza ze 16-stronicową wkładką "Komunikator Wprost", który poświęcona będzie gadżetom i sposobom nowoczesnej komunikacji. Pierwsze wydanie dodatku dołączone zostało do poniedziałkowego numeru tygodnika.
Wkładka tworzona jest przez specjalistów zajmujących się technologiami oraz blogerów - codziennych użytkowników nowych technologii. W jej pierwszym numerze znaleźć można m.in. wywiad z Stevem Wozniakiem, jednym z dwóch założycieli Apple Computers, felieton Edwarda Lucasa oraz artykuły o usłudze wideo na żądanie czy możliwościach dzisiejszych telefonów stacjonarnych i komórkowych.
"Komunikator Wprost" ukazywać się będzie raz w miesiącu i będzie dołączany bezpłatnie do całego nakładu pisma. Partnerem projektu jest TP SA.
Wydanie "Wprost" z dodatkiem wspiera kampania promocyjna w radiu (Jedynka, Trójka, Radio Zet, Radio PiN), w internecie (Wp.pl, o2.pl, Bankier.pl), a także autopromocja na łamach tygodnika "Wprost", dwutygodnika "Wprost Light" i stronach serwisów AWR "Wprost".
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 101 957 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Wprost' stawia na technologię