Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)
Ruszyła nowa kampania Biedronki (Jeronimo Martins Polska), wspierająca ofertę produktów z kuchni włoskiej. Akcję „W 100% autentycznie włoskie” zrealizowano wspólnie z Italian Trade Agency - Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich.
Biedronka wprowadza nową linię specjałów włoskich GustoBello. Oferta obowiązuje od 7 do 20 lutego br. lub do wyczerpania zapasów. Klienci znajdą w niej makarony, oliwy, pesto, prosciutto cotto, sosy czy ciastka.
Linię produktów promuje kampania reklamowa. Spot zbudowano wokół polsko-włoskich haseł „Bardzo bene!” i „Molto smacznie!” oraz charakterystycznych dla Włochów gestów, wyrażających zachwyt nad spożywanym posiłkiem. Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN.
Akcję uzupełniają spoty radiowe, reklamy w prasie, internecie i mediach społecznościowych
Kampania realizowana jest we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja Made in Italy na świecie.
Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)