Wiosenna metamorfoza 'Sensu'
Dziś ukazał się kwietniowo-majowy numer dwumiesięcznika "Sens.Poradnik Psychologiczny" (Wydawnictwo Zwierciadło). Wydanie mawiększa objętość i format niż dotychczas, a także odświeżoną szatęgraficzną. Poszerzeniu uległa też zawartość pisma i wzrosła jegocena.
"Sens" liczy teraz 132 strony, czyli 8 stron więcej niż do tejpory, a nowy format tytułu to 190 x 250 mm. Nowe rubryki, którepojawiły się w magazynie, to: "Raport" (artykuł dotyczący ważnegozjawiska współczesności), "Poradnik dla rodzica" i "Apteczka zSensem" (teksty o lekach i suplementach). Szata graficzna zostaładostosowana do poradniczego profilu pisma, większe są np. czcionki.Ze zmianami wiąże się wzrost ceny magazynu, który zdrożał z 8,50 złdo 8,90 zł.
Wydanie kwietniowo-majowe "Sensu" ukazało się w nakładzie 40tys. egz. i jest wsparte kampanią w prasie ("Zwierciadło","Zdrowie", "M jak Mama", "Moje Mieszkanie", "Świerszczyk","Cogito"), radiu (Radio Kolor) i internecie ( Gazeta.pl, Polki.pl).Numer promowany jest też na uczelniach wyższych. Kampanięprzygotował i zaplanował dział promocji WydawnictwaZwierciadło.
Średnia sprzedaż ogółem "Sensu" w 2008 roku (numerypaździernikowy i grudniowy) wyniosła 17 108 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Wiosenna metamorfoza 'Sensu'