SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wina w Amazonie

Serwis Amazon podpisał umowę z internetowym sprzedawcą win

Firma spodziewa się przyciągnąć do sieci amatorów owocowych trunków. Nie ujawniono finansowych warunków porozumienia. CEO mieszczącej się w San Francisco firmy Wine.com, George Garrick, twierdzi, że nowy sposób sprzedaży alkoholi będzie przypominać sposób, jaki dekadę temu wybrał Amazon.com, dostarczając na rynek książki. Zainteresowanych zakupem butelek, serwis Amazon będzie kierować bezpośrednio na strony Wine.com.

Tego typu biznes w „amerykańskiej” sieci nie jest łatwy. Borykać się tu trzeba z różnym prawem obowiązującym w różnych stanach, uniemożliwiającym sprawne budowanie ogólnokrajowej bazy klientów.

Firma Wine.com zaczynała w 1998 roku jako eVineyard. Po kilku latach i wykupieniu rynkowego konkurenta Wine.com, firma przyjęła jego nazwę. W minionym roku serwis miał 100 tys. klientów w 36 stanach. Wartość sprzedaży osiągnęła 32 mln dolarów (to o 40 proc. więcej niż w roku 2003).

Internetowa sprzedaż wina to zaledwie ułamek amerykańskiego rynku win, wartego około 22 mld dolarów.

pclab.pl

Dołącz do dyskusji: Wina w Amazonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl