Wielka kampania Fujitsu Siemens Computers
Fujitsu Siemens Computers rozpoczyna kampanię podnoszącą świadomość marki
Firma Fujitsu Siemens Computers poinformowała, że jest oficjalnym partnerem eliminacji do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 - "Qualifiers 2006". Logo wiodącego europejskiego producenta sprzętu komputerowego będzie pojawiało się jako jedno z najlepiej eksponowanych na banerach reklamowych wokół boisk stadionów podczas meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata FIFA 2006. Pakiet sponsorski zawiera również prawa do używania tytułu i logo sponsora podczas kampanii promocyjnych, prawa do zdjęć i filmów, jak również możliwość uczestniczenia wraz z zaproszonymi gośćmi w meczach kwalifikacyjnych pomiędzy 145 drużynami i w 20 meczach rozgrywanych pomiędzy narodowymi reprezentacjami w roku 2006. Logo Fujitsu Siemens Computers będzie widoczne do czerwca 2006 roku podczas meczów rozgrywanych w 26 miastach europejskich, również w Polsce.
Barbara Schädler, wiceprezes i szef marketingu korporacyjnego w Fujitsu Siemens Computers powiedziała: "Wzbogaciliśmy naszą świadomość marki kampanią brandingową 'We make sure' w roku 2004. Partnerstwo podczas eliminacji do Mistrzostw Świata 2006 i przyjazne nastawienie reprezentacji narodowych da nam dalszą możliwość podniesienia poziomu rozpoznawalności marki w Europie."
Dołącz do dyskusji: Wielka kampania Fujitsu Siemens Computers