Wideo online zagraża telewizji
Kolejne badanie pokazuje, że wideo online odbiera widzów tradycyjnej telewizji.
Z badania przeprowadzonego przez firmę IBM na grupie 2.800 osób z sześciu krajów wynika, że 76 procent respondentów ogląda wideo online, a 45 procent robi to regularnie - informuje serwis Mediaweek.
Spośród badanych oglądających wideo online, 15 procent stwierdziło, że w rezultacie ogląda "trochę mniej", a 36 procent "znacząco mniej" telewizji.
70 procent respondentów przyznało też, że woli oglądać w sieci darmowe treści wideo wspierane reklamami niż materiały bez reklam, ale za które musieliby płacić. Prawie 60 procent badanych jest także skłonnych przekazać reklamodawcom niektóre osobiste informacje na swój temat w zamian np. za dostęp do wysokiej jakości klipów muzycznych.
Dołącz do dyskusji: Wideo online zagraża telewizji
http://program-telewizyjny.blogspot.com