Wideo online w USA
Liczba amerykańskich internautów oglądających wideo online wzrośnie ze 114 milionów w ubiegłym roku do 183 milionów w roku 2011 - prognozuje eMarketer.
Z danych eMarketera wynika, że w ubiegłym roku wideo online oglądało 62,8 procenta amerykańskich użytkowników Internetu. Do 2011 roku wskaźnik ten ma wzrosnąć do 86,6 procenta.
W 2006 roku internauci w USA najchętniej oglądali klipy wideo online zawierające newsy informujące o aktualnych wydarzeniach. Zdobyły one 13,7 procenta udziałów w rynku.
Za nimi znalazły się kolejno: zwiastuny filmowe i telewizyjne (12 procent), teledyski muzyczne (10,9 procenta), klipy tworzone przez innych użytkowników (9,4 procenta), skecze, żarty, pomyłki aktorów na planie filmowym (9,3 procenta), informacje pogodowe (8 procent), informacje rozrywkowe i recenzje filmowe (7,3 procenta), fragmenty lub programy telewizyjne w całości (6,5 procenta), informacje sportowe, skróty meczów (6,4 procenta), inne (5,1 procenta), filmy animowane (4,3 procenta), informacje biznesowe i finansowe (4 procent) oraz pełnometrażowe filmy (3,2 procenta).
eMarketer szacuje ponadto, że do 2011 roku 90 procent (165 milionów) amerykańskich internautów obejrzy internetową reklamę wideo, w porównaniu do 77 procent (88 milionów) w roku ubiegłym.
Dołącz do dyskusji: Wideo online w USA