'Weź kurs na Kubę'
Kampania Proximity dla Uniq Lisner Polska.
Uniq Lisner Polska rozpoczął program motywacyjny skierowany do kanałów dystrybucji pod nazwą "Weź kurs na Kubę". Program jest skierowany do właścicieli hurtowni dystrybuujących produkty Uniq Lisner, a także do przedstawicieli handlowych tych firm i handlowców Lisnera.
Główną nagrodą w programie jest wyjazd na Kubę ufundowany dla najlepszych dystrybutorów. Najlepsi przedstawiciele handlowi za realizację ustalonych celów sprzedaży otrzymają sprzęt AGD i RTV. Agencja Proximity wraz z działem marketingu Uniq Lisner przygotowała szereg materiałów komunikacyjnych wprowadzających promocję i podtrzymujących kontakt z jej uczestnikami. Kampania mailingowa kierowana do dystrybutorów zaplanowana została na 5 odsłon. Jednocześnie Agencja (wraz ze Studiem Orbita) przygotowała stronę intranetową skierowaną do dystrybutorów i handlowców na której publikowane są bieżące informacje o programie. Komunikacja SMSowa podtrzymuje kontakt z przedstawicielami handlowymi i zachęca do odwiedzania Intranetu. Przedstawiciele Lisnera otrzymali prezentacje multimedialne i gadżety dla właścicieli sklepów spożywczych.
Agencja Proximity realizuje projekt po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: 'Weź kurs na Kubę'