Wawel - słodki wymiar życia
Agencja reklamowa Esense przygotowała kampanię wizerunkową firmy Wawel
Celem kampanii jest budowa wizerunku nowoczesnej, bezpretensjonalnej i wesołej marki słodyczy oraz poinformowanie konsumentów o zmianie logo. Zmiana logo firmy to konsekwencja założeń projektowych - zmiana jaką zdecydowaliśmy się przeprowadzić stanowi część działań związanych z porządkowaniem portfela produktów, wprowadzania nowych produktów ale przede wszystkim pracy nad wizerunkiem Wawel S.A - komentuje Marek Juraniec dyr. Marketingu firmy.
Na potrzeby kampanii Esense przygotowało 3 - 15" spoty telewizyjne oraz reklamę radiową. Kampania roboczo nazywana "rollercoaster" to konsekwentna kontynuacja tego, co Wawel zbudował pod względem komunikacji do tej pory. Jest to również propozycja zachowująca unikalną, jeśli chodzi o kategorię wyrobów czekoladowych formę i stylistykę. Zaproponowana forma jest bardzo wyróżniająca się w kategorii produktów czekoladowych i słodyczy. Pokazując tradycyjne elementy, takie jak demo produktów czy atrybuty smakowe robimy to w innej formie aniżeli dotychczas konkurencja - komentuje Piotr Soszyński - dyrektor kreatywny w Esense.
Spot będzie emitowany od 7 października w stacjach: TVP1 i TVP2 oraz w TVN oraz w stacjach radiowych: RMF, Zet.
Dołącz do dyskusji: Wawel - słodki wymiar życia