SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands

Telewizja Polsat oraz powiązana z nią firma Polsat License utworzyły w Szwajcarii spółkę cywilną Polsat Brands. Stała się ona właścicielem znaków towarowych o własności 880 mln zł, które dotąd należały bezpośrednio do Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Przeniesienie praw własności intelektualnej do Polsat Brands ma na celu reorganizację struktury grupy Telewizji Polsat mającą na celu rozdzielenie podstawowej działalności, czyli nadawania i produkcji telewizyjnej, od działalności dodatkowej w zakresie zarządzania prawami własności intelektualnej, czyli np. logotypami kanałów - mówi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu, do którego należy Telewizja Polsat.

Nie ujawnia, jakie konkretnie znaki towarowe zostały przeniesione do nowej spółki.

>>> TVN liderem, duży spadek TVP Info i Polsatu

Polsat ma obecnie w portfolio 18 kanałów pod swoją marką. Są to naziemne Polsat i Polsat Sport News oraz satelitarne Polsat 2, Polsat News, Polsat Biznes, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Romans, Polsat JimJam (tworzony wraz z Chello), Polsat Food, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Crime & Investigation Network (te pięć ostatnich stacji nadaje co prawda pod marką Polsatu, ale na podstawie umów z innymi nadawcami). Poza tym Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film mają też swoje wersje w HD.

 

Dołącz do dyskusji: Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
880 mln zł ? dobry żart. chyba za dużo ósemek ktoś dodał.
26 13
odpowiedź
User
Max
A ja się tam nie zgadzam. W dwóch aspektach. Kanały sportowe Polsatu to już bardzo mocna marka i tutaj mają pozycję nr 1 w branży. Tego nie jesteście w stanie podważyć. Dalsza sprawa, w sumie najświeższe działania - kanały Polsat Viasat zdecydowanie poprawiły pozycję i markę Polsatu jako kanały popularno-naukowe. TVN nie ma tak dobrych kanałów dla przykładu.
25 14
odpowiedź
User
ja się nie znam
kreatywna księgowość ?
0 0
odpowiedź