Walentynkowa akcja promocyjna DD Media
Z okazji Dnia Zakochanych wydawnictwo DD Media przygotowało walentynkową akcję promocyjną w kinach
Wydawca bezpłatnej gazety "Dzień Dobry" zamierza przeprowadzić specjalną akcją promocyjną skierowaną do kobiet, które 14 lutego wybiorą się do kina. Projekt ten jest częścią szerszej polityki wydawniczej, która opiera się na niekonwencjonalnych działaniach i chęci zaskakiwania zarówno czytelników, jak i klientów.
W wybranych multipleksach mężczyźni wręczą wchodzącym na salę kinową kobietom torby z prezentami. Każda torba będzie zawierać piątkowe wydanie gazety "Dzień Dobry" i upominki. Kolporterzy rozdadzą 30 tysięcy toreb w 23 multipleksach na terenie Warszawy, Trójmiasta, Katowic, Poznania, Krakowa, Łodzi i Wrocławia. Grupę docelową akcji stanowią kobiety w wieku od 15 do 30 lat.
Walentynkowa akcja promocyjna jest najnowszym projektem "Dzień Dobry" związanym z kinem. W październiku ubiegłego roku DD Media dało się poznać jako wydawnictwo podejmujące niestandardowe inicjatywy, gdy specjalne wydanie gazety towarzyszyło polskiej premierze najnowszego filmu Quentina Tarantino "Kill Bill". DD Media jest także zaangażowane w liczne patronaty medialne nad premierami kinowymi.
Dołącz do dyskusji: Walentynkowa akcja promocyjna DD Media