SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volvo stawia na agencję Arnold

Volvo zatrudniło Arnold Worldwide jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego.

Jednocześnie na rzecz Arnold Worldwide budżet kreatywny producenta samochodów w Wielkiej Brytanii i Chinach straciła agencja SapientNitro (nadal będzie pracować dla Volvo w Australii).

Volvo będzie począwszy od 2012 roku obsługiwane przez biuro Arnold Worldwide w Amsterdamie, które będzie wspierane przez zespoły agencji z Bostonu i Szanghaju.

Do tej pory agencja Arnold Worldwide odpowiadała za budżet kreatywny Volvo w Ameryce Północnej oraz za globalny zintegrowany budżet reklamowy firmy.

Z kolei agencją wiodącą obsługującą Volvo w przestrzeni cyfrowej jest obecnie Euro RSCG 4D.

Dołącz do dyskusji: Volvo stawia na agencję Arnold

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr White
w minionych latach Volvo stało się liderem w segmencie premium, więc nic dziwnego że chcą umocnić swoją pozycję poprzez współpracę z lepszymi agencjami i launch nowych modeli jak np. Hybrydowy V60
odpowiedź