Virgin Mobile „prosto z mostu” reklamuje pakiet #Najlepiej (wideo)
W ofercie sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile pojawił się pakiet #Najlepiej obejmujący nielimitowane rozmowy, SMS-y i 8 lub 10 GB internetu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy Lubię to - linked by Isobar, Papaya Films, LocoMotive i Mindshare Polska.
Pakiet #Najlepiej obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci mobilnych i na numery stacjonarne oraz 8 GB internetu za 39 zł miesięcznie - bez ograniczenia czasowego i bez umowy długoterminowej. Z kolei każdy klient, który przeniesie numer do Virgin Mobile, będzie otrzymywał 10 GB pakietu internetowego.
Jednocześnie wprowadzono inne zmiany w ofercie Virgin Mobile. Każda osoba, która przeniesie numer do sieci i aktywuje jeden z dostępnych pakietów, otrzyma dodatkowy transfer danych: przy pakiecie #Pełenluz - 500 MB, przy #Bezlimitu - 1 GB, a przy #Dlamniesuper - 3 GB.
W ofercie pojawiło się pięć nowych pakietów za #Półdarmo dostępnych razem z taryfą #Fremium. Są to:
- 30 SMS-ów, 30 minut i 300 MB transferu danych za 6 zł,
- 60 SMS-ów, 60 minut i 600 MB transferu danych za 10 zł,
- SMS-y i minuty bez limitu do wszystkich sieci za 25 zł,
- Nielimitowane rozmowy i 3 GB transferu danych za 25 zł,
- Nielimitowane SMS-y i 3 GB transferu danych za 15 zł.
W kampanii reklamowej prezentowany jest przede wszystkim pakiet #Najlepiej. Bohaterką reklam jest pełna werwy staruszka Gigababcia, która za pomocą powiedzonek opisuje promowaną taryfę.
Działania marketingowe od 26 lutego są prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie, a od 1 marca obejmie także outdoor (nośniki w największych miastach, ramki w warszawskim metrze).
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Lubię to - linked by Isobar. Produkcją spotu telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - LocoMotive. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile „prosto z mostu” reklamuje pakiet #Najlepiej (wideo)