V&P opracowała nową linię opakowań i logo dla Profi
Agencja V&P przygotowała nową linię opakowań dla Wielkopolskiej Wytwórni Żywności Profi.
Projekty dotyczą pasztetów wieprzowych, linia obejmuje pięć wariantów smakowych (firmowy – czysty, z wędzonką, z grzybami leśnymi, z pomidorami i z papryką). Nowe opakowania będą miały również unowocześnione logo, którego zmiana jest wynikiem zaplanowanej strategii budowania marki. W nowym logo nie ma koguta, V&P zaproponowała symbol słońca wbudowanego w kształt dawnego logo, podkreślającego energię i witalność marki. Zastosowanie uniwersalnego motywu jest komunikacyjnie wygodnym rozwiązaniem dla bardzo szerokiego portfolio Profi, które oprócz linii pasztetów drobiowych obejmuje również pasztety dworskie – np. z królika, jelenia, gotowe danie – np. gulasz wieprzowy czy sos boloński fasolka po bretońsku - informuje "Brief".
Do realizacji opakowań i logo agencja V&P została wybrana w drodze przetargu – nazw pozostałych agencji nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: V&P opracowała nową linię opakowań i logo dla Profi