Urodzinowy “Flesz” z Nataszą Urbańską
W poniedziałek 21 października br. do sprzedaży trafi urodzinowe wydanie dwutygodnika “Flesz” (Edipresse Polska). Na jego okładce znajdzie się Natasza Urbańska.
W numerze czytelnicy znajdą zestawienie najbardziej stylowych gwiazd przygotowane przez znanych projektantów: Gosię Baczyńską, duet Paprocki&Brzozowski o Macieja Zienia oraz redaktor naczelną “Viva! Moda” Agnieszka Ścibior. Wydanie zawierać będzie też modową sesję z udziałem Małgorzaty Rozenek.
Wydawca udostępnił też aplikację RecognizeMe stworzoną przez iTraff Technology. Dzięki niej czytelnicy będą mogli obejrzeć dodatkowe materiały w technologii augmented reality przykładając smartfon we wskazane miejsce w drukowanym magazynie. Wśród nich znajdą się m.in. zwiastuny filmów, instruktaż makijażu oraz relacje z imprez. Aplikacja dostępna jest w App Store oraz Google Play.
Urodzinowe wydanie “Flesza” ukaże się w cenie 1,99 zł. Wydanie będzie mieć też mutację z książeczką shoppingową za 2,99 zł oraz z płytą DVD z filmem “Supermarket” za 29,99 zł.
Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Flesza” w lipcu br. wyniosła 203 147 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowy “Flesz” z Nataszą Urbańską