UPC: Horizon już działa, pakiet Cinemax w ramach rekompensaty
Sieć kablowa UPC Polska potwierdziła, że przywrócono już prawidłowe funkcjonowanie dekoderów Horizon u wszystkich abonentów. Operator w ramach rekompensaty zaoferuje im darmowy dostęp do kanałów Cinemax.
Problemy abonentów posiadających dekodery Horizon zaczęły się na początku tygodnia. Najczęstszą usterką, której doświadczali, było pojawianie się podczas oglądania telewizji informacji o trybie awaryjnym lub o wyświetlanym programie. Zdarzało się też, że klienci nie mogli w ogóle oglądać telewizji, nagrywać programów lub korzystać z oferty VoD (więcej na ten temat).
W czwartek popołudniu UPC podało, że uporano się z awarią. - Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon. Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon - napisał operator w komunikacie, przepraszając abonentów za powstałe niedogodności.
Sieć postanowiła, że w ramach rekompensaty udostępni wszystkim klientom z dekoderami Horizon pakiet kanałów Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Zostanie on aktywowany w ciągu 24 godzin. Abonenci, którzy już wykupili dostęp do niego, nie zapłacą trzymiesięcznej opłaty za korzystanie z niego.
Na koniec marca br. UPC Polska miało 921 700 abonentów (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: UPC: Horizon już działa, pakiet Cinemax w ramach rekompensaty