SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Bravo Girl” i „Twist” zyskały. Reszta na minusie

W maju br. w segmencie pism młodzieżowych tylko „Bravo Girl” i „Twist” zdołały poprawić nieznacznie swoje wyniki sprzedaży. Pozostałe tytuły zanotowały stratę, największą „Dziewczyna”.

Na pozycji lidera w rankingu pism młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer), który w maju zanotował niewielką (wynoszącą -0,09 proc.) stratę w stosunku do maja ub.r. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 196 444 egz.

Drugie miejsce należało do dedykowanemu dziewczynom magazynowi „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który poprawił swój wynik o 6,9 proc. i w maju br. sprzedał się w nakładzie 104 201 egzemplarzy. Od kwietnia br. tytuł ten zmienił swój cykl wydawniczy i z dwutygodnika przeistoczył w miesięcznik.

Podium zamyka również kolejne czasopismo z portfolia Wydawnictwa Bauer - „Twist” - ze sprzedażą na poziomie 83 190 egz. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 23,9 proc., najbardziej w zestawieniu.

Pozostałe pisma z tabeli zanotowały straty. Najwięcej stracił „Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 53,3 proc. i wyniosła 42 387 egz. Spory spadek zanotowała też należąca do tego samego wydawcy „Dziewczyna” (39 575 egz., spadek o 38,4 proc.), która zajęła przez to ostatnie miejsce. Trzeba dodać, że tytuł ten od maja br. ukazuje się tylko w wersji z gadżetami w 5,50 cenie zł (rok wcześniej mutacja bez gadżetu kosztowała 3,39 zł, dowiedz się więcej o zmianach w „Dziewczynie” ).
 

Wirtualnemedia.pl maj
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 196 144 197 941
Bravo Girl 104 201 97 452
Twist 83 190 67 116
Fun Club 76 974 115 616
Popcorn 42 387 90 753
13 Magazyn Nastolatki 41 997 63 242
Dziewczyna 39 575 64 295

Na przestrzeni maja i kwietnia br. wzrost sprzedaży zanotowały tylko trzy magazyny. Najwięcej w tym okresie zyskało „Bravo Girl” – aż 50,8 proc. Podobnie, jak w skali rocznej liderem spadku, był „Popcorn” ze stratą na poziomie 25,8 proc.
 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP maj kwiecień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 196 144 191 472
Bravo Girl 104 201 69 119
Twist 83 190 68 757
Fun Club 76 974 85 792
Popcorn 42 387 57 110
13 Magazyn Nastolatki 41 997 54 501
Dziewczyna 39 575 43 675


 

Dołącz do dyskusji: Tylko „Bravo Girl” i „Twist” zyskały. Reszta na minusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl