TVP szuka agencji do marketingu w wyszukiwarkach
Telewizja Polska ogłosiła otwarty przetarg na obsługę w zakresie SEO jej serwisów internetowych. Z wybranym podmiotem chce współpracować przez trzy lata.
Przetarg dotyczy obsługi Telewizji Polskiej przez 36 miesięcy w zakresie kompleksowego pozycjonowania, serwisów nadawcy w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych oraz działań wspierających z zakresu marketingu internetowego i analityki. Celem jest zwiększenie widoczności i liczby odwiedzin stron TVP.
O zlecenie mogą się starać firmy, które w ciągu ostatnich trzech lata zrealizowały przynajmniej po dwa projekty dotyczące z zakresu SEO o budżecie minimum 200 tys. zł każdy.
Oferty będzie można składać do 11 stycznia do godz. 10. W formularzu należy podać stawkę miesięczną netto oraz kwotę netto za całe zlecenie. Wadium wynosi 40 tys. zł.
Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
W pierwszych trzech kwartałach przychody Telewizji Polskiej zmalały rok do roku o 9,2 proc. do 2,36 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 24 proc. do 2,15 mld zł zysk netto zmniejszył się z 702,6 do 164,4 mln zł. Wyniki są lepsze od planu publicznego nadawcy.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że z tegorocznej rekompensaty Telewizja Polska otrzyma w formie obligacji skarbowych 1,71 mld zł (minimalnie mniej niż przed rokiem), Polskie Radio - 125,91 mln zł (6,7 mln zł więcej niż w ub.r.), a rozgłośnie regionalne - 112,66 mln zł (6,6 mln zł mniej).
W marcu br. wyemitowano obligacje dla TVP i Polskiego Radia w kwocie 650 mln zł, a na początku maja - za 350 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TVP szuka agencji do marketingu w wyszukiwarkach