SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info i TVN 24 w dół, TV Biznes i Superstacja w górę

TVP Info i TVN 24 straciły widzów w maju br., zarówno w ujęciurocznym, jak i miesięcznym. Rok do roku zyskały TV Biznes iSuperstacja, miesiąc do miesiąca - TVN CNBC Biznes. Dane na tematstacji informacyjnych za ostatni miesiąc, w którym nie nadawałPolsat News tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl.

W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 218 tys. widzówprzy udziale wynoszącym 4,06 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 133 tys. osób, a jej udział wyniósł 2,48 proc.Oznacza to, że w porównaniu z majem 2007 roku kanał informacyjnyTVP stracił 8,9 proc. swoich widzów (21 tys.), a stacji newsowejGrupy TVN ubyło 9,7 proc. oglądających (14 tys.). Spadki udziałówobu stacji nastąpiły zarówno wśród wszystkich widzów, jak i wgrupie kablowo-satelitarnej.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja
RokAMRSHR%SHR%
TVN 24Kwiecień2008143 3992,53%4,32%

Maj2007147 1792,67%4,87%

Maj20081329002,48%4,27%






TVP InfoKwiecień2008226 9004,00%3,00%

Maj2007239 0934,34%3,44%

Maj20082178424,06%3,00%


TV Biznes miała w maju br. średnio prawie 2,5 tys. widzów, czyliponad dwa razy więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku,zyskała również w porównaniu do kwietnia br. Natomiast kanał TVNCNBC Biznes w maju br. przyciągał przed telewizory przeciętnieprawie 2,2 tys. oglądających (wzrost w stosunku do kwietnia o 29proc.).



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja
RokAMRSHR%SHR%
TV BiznesKwiecień20082 1790,04%0,07%

Maj20071 1690,02%0,04%

Maj200824800,05%0,08%






TVN CNBCKwiecień20081 4720,03%0,04%
BiznesMaj200819060,04%0,06%


Wzrost średniej oglądalności w ujęciu rocznym zanotowałaSuperstacja. W maju 2007 roku oglądało ją średnio 7,5 tys. widzów,rok później było to 11 tys. osób. Spadek widowni tego kanałunastąpił jednak w stosunku do kwietnia br. - w tym przypadku o 22,2proc.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja
RokAMRSHR%SHR%
SuperstacjaKwiecień200814 2240,25%0,43%

Maj200775180,14%0,25%

Maj2008110620,21%0,36%


Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w maju br. znalazłysię programy lokalne i "Telekurier", w TVN 24 najchętniej oglądano"Szkło kontaktowe" i "24 Godziny", zaś w Superstacji - "Jednymokiem" i "Dziennik".

TVPINFO/TVP3

Wszyscy 4+
ProgramGodz.DataAMRSHR %
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE21:4428-05-20081 171 3409,08%
TELEKURIER21:0628-05-20081 002 1767,06%
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY08:3022-05-2008706 43313,80%
MINELA DWUDZIESTA
/PROG.PUBL./
20:0902-05-2008619 2255,00%
PRZYWIEZIONE Z PODROZY /FILMDOK.POL./08:5822-05-2008613 7909,56%
EKONOMIA I RYNEK /MAG.GOSPOD/22:1628-05-2008553 0294,77%
TELEPLOTKI /MAG.KUL./11:0025-05-2008551 1786,60%
REPORTAZE Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA /CYKLREP./10:1022-05-2008548 0806,66%
TYGODNIK POLSKI /PROG.PUBL.POL/20:5017-05-2008525 2384,09%
CALA NAPRZOD /MAGAZYN/17:1504-05-2008520 6655,02%
RAPORT Z POLSKI /PROGR.INFO/15:0822-05-2008511 5354,71%
TELEWIZJA OBJAZDOWA
/MAG.DOK.POL/
12:0304-05-2008494 2355,60%
JACEK SOBALA ZAPRASZAM
/PROG.PUBL.POL./
13:0225-05-2008492 6655,80%
TVP INFO - ROZMOWA DNIA /PROG.PUBL./16:0422-05-2008489 6104,57%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/15:0921-05-2008453 5268,18%

TVN24

Wszyscy 4+
ProgramGodz.DataAMRSHR %
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./22:0014-05-2008466 7464,14%
24 GODZINY
/MAG.INFO.POL./
21:2007-05-2008437 5183,20%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./10:5504-05-2008404 3504,75%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./20:0214-05-2008392 3553,08%
POLSKA I SWIAT /MAG.INF.POL/20:2414-05-2008374 6322,79%
LOZA PRASOWA
/PROG.PUBLIC.POL./
11:3604-05-2008371 7164,31%
FAKTY PO FAKTACH19:2607-05-2008358 2223,44%
DZIEN PO DNIU /MAG. INFO. POL./23:0014-05-2008306 9954,27%
SERWIS INFORMACYJNY15:3008-05-2008299 1636,27%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/14:3105-05-2008281 6546,53%
PIASKIEM PO OCZACH / PROG. POLIT. POL/20:0230-05-2008278 8502,74%
SWIETO KONSTYTUCJI 3 MAJA/TRANSMISJA/11:5903-05-2008266 9773,03%
DZIEN NA ZYWO
/PROG.INFO.POL./
11:0005-05-2008252 4525,83%
TAJEMNICE SMIERCI JAROSZEWICZOW /FILMDOK.POL./18:0823-05-2008235 7642,47%
PROSTO Z POLSKI /PROG. INFO./17:1009-05-2008234 5223,50%

Superstacja

Wszyscy 4+
ProgramGodz.DataAMRSHR %
JEDNYM OKIEM /REP./19:4704-05-200897 7470,67%
DZIENNIK /PROG.INFO./22:0022-05-200873 6310,62%
PUSZKA PARADOWSKIEJ
/PROG.PUBL./
13:1018-05-200858 4270,70%
MILE WIDZIANI /MAG.KULT./17:3904-05-200854 6640,50%
SLON A SPRAWA POLSKA /PROG. PUBLIC./16:1004-05-200851 1090,48%
NEWS DNIA /PROG. PUBLIC./21:0007-05-200850 2310,36%
WEEKEND /PROG.PUBL./17:1104-05-200846 5790,42%
TYDZIEN ZLECIAL
/PROG.PUBL./
19:1018-05-200839 7950,30%
SALON POLITYCZNY
/PROG.PUBL./
00:3825-05-200838 0441,62%
FINAL DNIA /SERWIS INFORMACYJNY/21:3406-05-200836 9990,39%
SUPER STUDIO
/PROG.PUBLICYST.POL./
17:1122-05-200836 5400,32%
DO ELIZY
/PROG.PUBLICYST.POL./
20:3506-05-200835 5980,24%
TEA TIME
/PROG.PUBLICYST.POL./
14:3021-05-200834 8200,58%
BRIEFING15:0127-05-200832 6410,75%
SWIAT WEDLUG WEGLARCZYKA
/PROG.PUBL.POL./
16:4205-05-200829 1130,42%


Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN 24 w dół, TV Biznes i Superstacja w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl