TVN zdecydowanym liderem
We wrześniu 2006 roku telewizja TVN zanotowała największe wpływy z reklam, zdecydowanie wyprzedzając Polsat i TVP.
"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655 zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 695 234 005 zł |
TVN | 190 198 209 zł |
POLSAT | 163 071 655 zł |
TVP 1 | 118 986 395 zł |
TVP 2 | 99 720 455 zł |
TV 4 | 16 099 175 zł |
MTV | 13 719 918 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 586 537 440 zł |
POLSAT | 156 885 421 zł |
TVN | 132 810 288 zł |
TVP 1 | 107 662 410 zł |
TVP 2 | 81 047 328 zł |
TV 4 | 12 686 814 zł |
TVN SIEDEM | 12 526 889 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: TVN zdecydowanym liderem