SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Discovery

Spółka TVN Media od stycznia 2014 roku przejmie sprzedaż czasu antenowego w kanałach Discovery Networks. Trafią one do oferty Premium TV. Nadawca samodzielnie będzie oferował reklamodawcom tylko działania niestandardowe.

TVN Media od stycznia 2014 r. przejmie sprzedaż reklam w kanałach Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Dotąd Discovery samodzielnie sprzedawało reklamy w swoich stacjach, ale już od roku nie reprezentowało żadnego z kanałów innych nadawców (od stycznia 2013 roku do Atmediów odeszły dziecięce Cartoon Network i Boomerang, więcej na ten temat).

- Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów - tak rozpoczęcie współpracy z TVN Media komentuje Dorota Żurkowska, vice president ad sales development w Discovery Networks CEEMEA. Szerzej o przyczynach swojej decyzji spółka mówić nie chce.

Amerykański nadawca nadal będzie jednak samodzielnie zarządzać działaniami z  zakresu brand partnership, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoring oraz branded content. - Niestandard to dużo więcej niż plansza przed i po programie. Bliska współpraca z reklamodawcami, która umożliwia takie działania, nie byłaby możliwa bez własnego biura sprzedaży reklamy - podkreślała w lipcu br. w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kieli, president and managing director w Discovery Networks CEEMEA (przeczytaj cały wywiad).

Stacje z portfolio Discovery w okresie styczeń - październik 2013 roku osiągnęły średni udział w rynku w grupie komercyjnej na poziomie 2,92 proc. - Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - podkreśla Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Obecnie TVN Media w ramach Premium TV sprzedaje reklamy w 32 kanałach telewizyjnych, należących do takich nadawców jak TVN, Telewizja Puls, 4fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy i The Walt Disney Company (ten ostatni nadawca dołączył do TVN Media w październiku br. - przeczytaj o tym więcej). Udział stacji z oferty Premium TV w zeszłym miesiącu w grupie 16-49 wyniósł 19,6 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

Dołącz do dyskusji: TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Discovery

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Wszystkie Discovery mają małą oglądalność bo emitują cały czas powtórki a zdecydowanie za mało premier. Bywa że w ciągu tygodnia jeden odcinek jakiegoś programu leci po 20 razy o różnych porach.
0 0
odpowiedź
User
ekspert
no to czeka nas dominacja TVN i Premium TV

oj cieniutki los AT Media, klapa coraz bliżej
0 0
odpowiedź
User
młoda foka
Nie wiem skad taka decyzja Disco, ale moim zdaniem po przegranym przetargu na koncesje naziemna szukaja kazdej zlotowki - w tvn dostana automatycznie podwyzke cpp plus w disco oszczedza na pensjach pozbywajac się polowy zespolu. Tylko ludzi szkoda :((( disco mialo super team :((( cos się konczy...
0 0
odpowiedź