SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV show na Facebooku: Wojewódzki z fanami, „The Voice of Poland” z dyskusją

Wśród polskich programów rozrywkowych zdecydowanie najwięcej fanów na Facebooku ma „Kuba Wojewódzki”. Natomiast najgorętsza dyskusja toczy się na fanpage’u „Voice of Poland”, ze względu na udział w tym programie Nergala.

Tak duża popularność fanpage’u Kuby Wojewódzkiego na Facebooku wynika z tego, że jest to w zasadzie strona tego celebryty. Ale ponieważ jego show w TVN nazywa się tak samo, od jakiegoś czasu na Facebookowej stronie pojawiają się zapowiedzi i zdjęcia z kolejnych odcinków. Fenomen Wojewódzkiego polega także na tym, że praktycznie każdy wpis pojawiający się na jego stronie budzi lawinę komentarzy i kliknięć „lubię to”.


Fanpage Kuby Wojewódzkiego przekroczył już poziom 700 tys. użytkowników. Natomiast druga w zestawieniu strona Polsatowskiego „Tylko muzyka. Must be the Music” ma ich mniej więcej dwa razy mniej.

Wśród fanpage’y pozostałych telewizyjnych widowisk rozrywkowych powyżej 100 tys. fanów mają jeszcze dwa formaty TVN, a powyżej 50 tys. fanów - kolejne dwa programy tej stacji. Co ciekawe, w tej pierwszej grupie jest „X Factor”, a w drugiej - „Szymon Majewski Show”, mimo że oba formaty latem wypadły z ramówki TVN. Natomiast nowy program Szymona Majewskiego „HDw3D” zyskał już ponad 7 tys. fanów. 


Analiza danych aplikacji catNapoleon.com pokazuje, że od połowy września do końca października zdecydowanie najbardziej intensywna dyskusja toczyła się na fanpage’u „The Voice of Poland” emitowanego w TVP 2 . Brał w niej udział co trzeci użytkownik tej strony.

Tak dużo działo się na fanpage’u „The Voice of Poland” przede wszystkim ze względu na kontrowersje związane z udziałem w tym programie Adama „Nergala” Darskiego. Najwięcej wpisów, komentarzy i like’ów pojawiało się na stronie wieczorem - od 19 do 22. 


Wszystkie powyższe dane dotyczą okresu od 19 września do 31 października br. Social Interaction Index (SII) ilustruje poziom aktywności fanów danej strony, czyli liczbę publikowanych przez nich postów, komentarzy i like'ów w relacji do liczby użytkowników
danego fan page'a, zakładając różne wagi dla każdego z typów aktywności.

Dołącz do dyskusji: TV show na Facebooku: Wojewódzki z fanami, „The Voice of Poland” z dyskusją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl