SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Troll w akcji

Marka Troll rozpoczyna współpracę z marką Rexona Teens.

Akcja promocyjna planowana na czerwiec 2006 obejmie sieć salonów TROLLa w całej Polsce. Każdy, kto w czerwcu kupi dezodorant Rexona Teens z promocyjną naklejką otrzyma 30% zniżki w sklepach TROLL na dowolną rzecz z najnowszej kolekcji.

Akcja skierowana jest do dziewcząt i młodych kobiet.

Akcję promocyjną wspiera ogólnopolska kampania TV w głównych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, MTV, Viva, For Fun TV, Zig Zap, a także w Radio: Radio Eska, Radiostacja. Poza tym działania promocyjne obejma także prasę i Internet.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja reklamowa Cytryna Rośnie. Zakupu mediów dokonała Inititive Media.

Dołącz do dyskusji: Troll w akcji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl