Troll w akcji
Marka Troll rozpoczyna współpracę z marką Rexona Teens.
Akcja promocyjna planowana na czerwiec 2006 obejmie sieć salonów TROLLa w całej Polsce. Każdy, kto w czerwcu kupi dezodorant Rexona Teens z promocyjną naklejką otrzyma 30% zniżki w sklepach TROLL na dowolną rzecz z najnowszej kolekcji.
Akcja skierowana jest do dziewcząt i młodych kobiet.
Akcję promocyjną wspiera ogólnopolska kampania TV w głównych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, MTV, Viva, For Fun TV, Zig Zap, a także w Radio: Radio Eska, Radiostacja. Poza tym działania promocyjne obejma także prasę i Internet.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja reklamowa Cytryna Rośnie. Zakupu mediów dokonała Inititive Media.
Dołącz do dyskusji: Troll w akcji