SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych

Program Trzeci Polskiego Radia rezygnuje z podkładów w serwisach informacyjnych.

Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.

„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.

Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 styczeń-marzec 2007Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,40%21,40%
Radio Zet19,20%18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,10%
Radio Maryja2,20%2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%
Bis Polskie Radio0,30%0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM1,00%0,80%
Radiostacja0,90%0,60%
Radio Wawa0,80%0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,80%7,90%
Audytorium [17]5,10%5,00%
Grupa AGORA [28]3,80%4,40%
Grupa AD.POINT [11]1,80%1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Dołącz do dyskusji: Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl