Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych
Program Trzeci Polskiego Radia rezygnuje z podkładów w serwisach informacyjnych.
Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.
„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.
Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
styczeń-marzec 2007 | Styczeń-marzec 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,40% | 21,40% |
Radio Zet | 19,20% | 18,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,90% | 14,90% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,60% | 6,10% |
Radio Maryja | 2,20% | 2,50% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,70% |
Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,70% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radio TOK FM | 1,00% | 0,80% |
Radiostacja | 0,90% | 0,60% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,80% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,80% | 7,90% |
Audytorium [17] | 5,10% | 5,00% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 4,40% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,80% | 1,50% |
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055. |
Dołącz do dyskusji: Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych