TEQUILA dla HP
TEQUILABTL GROUP na zlecenie TEQUILALondyn przygotowuje cykliczne badania polskiego rynku sprzętu biurowego
TEQUILABTL GROUP na zlecenie TEQUILALondyn przygotowuje cykliczne badania polskiego rynku sprzętu biurowego dla Hewlett-Packard. Jest to część merchandising report z kilku krajów europejskich opracowanego dla HP przez sieć TEQUILA.
Celem badania jest monitoring działań konsumenckich prowadzonych przez konkurencję HP na rynku kamer cyfrowych, AIO'S, komputerów typu desktop, skanerów i drukarek. Raport uwzględnia strony internetowe konkurencji, strony korporacyjne, główne punkty sprzedaży, katalogi, sklepy internetowe, wiadomości i reklamy w prasie.
Monitoring prowadzony jest równolegle na kilku rynkach europejskich i obejmuje kraje: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Szwecja, Włochy, Holandia, Hiszpania i Polska. TEQUILABTL GROUP przygotowuje merchandising audit z polskiego rynku, z pozostałych rynków podobne opracują inne agencje sieci TEQUILA.
Dołącz do dyskusji: TEQUILA dla HP