SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tap2C stawia na m-commerce i powołuje biuro reklamy

Tap2C uruchomiło unikatową funkcjonalność – usługę m-commerce, która pozwoli na lepszą monetyzację powierzchni wydawców, partnerom biznesowym otwiera nowy kanał sprzedaży, a wszystkim czytelnikom ułatwia zakupy interesujących produktów i usług.

Dzięki usłudze m-commerce czytelnicy magazynów mogą skanować i kupować produkty prezentowane w czasopismach. Wiele z nich – ubrań, kosmetyków czy gadżetów dostępnych jest online. Do tej pory czytelnicy samodzielnie musieli wyszukiwać nazwę produktu w komórce lub przez wyszukiwarkę na desktopie i często pokonywać wiele stron
w poszukiwaniu interesującego ich produktu, Teraz usługa m-commerce od Tap2C znacznie ułatwia ten proces.

Każdy z produktów publikowany na łamach magazynów i dostępny w sklepie internetowym jest oznaczony koszykiem zakupowym. Przy użyciu Tap2C, po zeskanowaniu strony i kliknięciu w koszyk, aplikacja przenosi użytkownika bezpośrednio do strony zakupowej, tzw. karty produktu. Dzięki Tap2C zakupy online stają się jeszcze łatwiejsze.
M-commerce od Tap2C otwiera nowy kanał dystrybucji dla wszystkich podmiotów, które prowadzą sprzedaż online, a dodatkowo pozwala wydawcom na zbudowanie ciekawej oferty reklamowej oraz monetyzację powierzchni prasowej.

Tap2C powołało również biuro reklamy pod kierownictwem Małgorzaty Pawłowskiej – Babut, która odpowiedzialna jest za przygotowanie oferty reklamowej dla partnerów biznesowych i zbudowanie struktur sprzedaży. Małgorzata Pawłowska – Babut karierę zawodową zaczynała w Coca-Cola Poland Services w dziale komunikacji z mediami. Przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektora Reklamy National Geographic i Traveler, a po zmianie struktury biura reklamy G+J zarządzała działem klientów bezpośrednich.

Przez ostatni rok pracowała dla agregatora usług urodowych Probello.

Tap2C Sp. z o.o.
www.tap2c.com
https://www.facebook.com/TAP2C

Dołącz do dyskusji: Tap2C stawia na m-commerce i powołuje biuro reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl