SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tan-Viet promuje w internecie zmieniony Lunch Dnia

Firma Tan-Viet dystrybuująca w Polsce produkty orientalne rozpoczęła internetową kampanię promującą zmienioną wersję Lunchu Dnia. Głównym elementem akcji pod hasłem "Złap Lunch i Nagrody!" jest konkurs prowadzony w specjalnym serwisie.

Rozpoczęta 14 października kampania pod hasłem "Złap Lunch i Nagrody!" promuje wprowadzoną przez Tan-Viet w czerwcu bardziej pożywną wersję Lunchu Dania TaoTao. Najważniejszą częścią akcji jest konkurs prowadzony na stronie lunchdnia.interia.pl, w którym należy przejść przez cztery etapy i zaproponować ciekawy opis do przedmiotu znajdującego się w serwisie produktowym lunchdnia.pl.

tan

Promocja konkursu zaplanowanego do połowy listopada prowadzona jest w portalu Interia.pl, który zresztą zajął się kreacją witryny konkursowej. Z kolei grę flash oraz serwis produktowy lunchdnia.pl przygotowała agencja Etendard, a nośniki reklamowe - agencja CAOgroup. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Tan-Viet.

Dołącz do dyskusji: Tan-Viet promuje w internecie zmieniony Lunch Dnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl