Synovate - badania marketingowe pod nową marką
Jedna z większych międzynarodowych firm badawczych - MEMRB Custom Research Worldwide obecna także na polskim rynku zmieniła nazwę na SYNOVATE. To kolejny etap rozwoju firmy związany z jej wejściem do holdingu AEGIS w 2001 r.
Nazwa SYNOVATE jest połączeniem angielskich słów oznaczających synergię oraz innowacyjność. Obowiązuje na wszystkich rynkach, na których działa firma, w tym również w Polsce.
SYNOVATE znajduje się w pierwszej dziesiątce firm badawczych na świecie pod względem obrotów z badań rynku. Posiada 77 biur w 46 krajach (Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Europa, Azja, Afryka). Zatrudnia ponad 3 000 pracowników.
Do 2001 roku firma istniała pod nazwą MEMRB International. Dwa lata temu spółka podzieliła się na dwie firmy: MEMRB International zajmującą się badaniami typu retail audit oraz MEMRB CRW przeprowadzającą badania konsumenckie. Ta ostatnia weszła w skład holdingu AEGIS, który w ten sposób poszerzył zasięg działalności o Europę Środkową i Wschodnią, rejon Morza Śródziemnego oraz Bliski Wschód.
Oprócz tradycyjnych metod badawczych SYNOVATE przeprowadza badania w oparciu o sprawdzone i unikalne modele, np. w zakresie: pomiaru wartości marki i segmentacji - The Momentum Engine, badań satysfakcji/przywiązania klienta - Commitments, badań cenowych - "enhanced" BPTO, trackingów marki, w tym pomiaru efektywności kampanii reklamowych - BrandVision, pozycjonowania marki - PinPoint oraz w zakresie przewidywania sprzedaży MarkeTest.
Na polskim rynku firma działa od 1991 roku. Pracami polskiego oddziału firmy kieruje Michalis Michael, który pełni również funkcję Dyrektora Zarządzającego na Europę Centralną.
Dołącz do dyskusji: Synovate - badania marketingowe pod nową marką