SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera

We wrześniu 2008 roku wzrosła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej zyskał magazyn "Poradnik Domowy" (Agora SA), ale liderem w segmencie były "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) we wrześniu br. wyniosła 542 161 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy", które sprzedało się w ilości 500 277 egz. (wzrost o 14 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 458 029 egz. (spadek o 6 proc.)

wrzesień

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 542 161 483 234
Poradnik Domowy 500 277 439 835
Świat Kobiety 458 029 488 995
Claudia 396 706 442 275
Olivia 324 379 321 160

Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Dobre Rady" (14 proc.).

2008

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 542 161 475 948
Poradnik Domowy 500 277 482 367
Świat Kobiety 458 029 559 618
Claudia 396 706 422 681
Olivia 324 379 415 899

Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl