'Świadoma Energia RWE' w nowej odsłonie (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii społecznej "Świadoma Energia RWE". Akcja obejmuje telewizję, internet, prasę i oddziały firmy.
Startująca właśnie odsłona kampanii "Świadoma Energia RWE" podobnie jak jej poprzednie etapy promuje proste metody zmniejszenia zużycia energii w domu i biurze bez obniżania komfortu życia. W ramach akcji w punktach obsługi klienta tej firmy oraz na stronie internetowej swiadomaenergia.pl udostępniono poświęcone tej tematyce "Przewodnik Domowy" i "Przewodnik Biznesowy". W tym serwisie można też precyzyjnie obliczyć zużycie energii w gospodarstwie domowym oraz sprawdzić, gdzie najczęściej marnuje się energię.
Ponadto akcja obejmuje reklamy i publikacje w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Życie Warszawy, Wprost, Polityka, Newsweek, Forbes, Press i Harvard Business Review), spoty sponsorskie w telewizji (przed wieczornym wydaniem Panoramy w TVP2 i programami informacyjnymi w TVN24, TVP Info, TVN Warszawa) oraz reklamy w internecie (w serwisach informacyjnych, m.in. Onet.pl. TNV24.pl, Bankier.pl, Forsal.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery miesiące - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: 'Świadoma Energia RWE' w nowej odsłonie (wideo)