SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Subtellne Kobiety

"Dowiedz się, jaką jesteś kobietą?" - to nowa akcja promująca produkty higieczniczne marki Subtelle

Agencja IQ Marketing Poland przygotowała dla firmy Kimberly-Clark akcję wizerunkową, która ma zwrócić uwagę Klientek na nowe opakowania produktów higienicznych dla kobiet marki Subtelle.

Promocje będą się odbywały cyklicznie przez 7 kolejnych weekendów w piątki i soboty w hipermarketach czterech sieci w Polsce. Każdego dnia promocji w działach kosmetycznych odbywać się będą animacje prowadzone przez hostessy. Dziewczyny, ubrane w eleganckie czerwone sukienki, będą zapraszały Klientki do interaktywnego standu, na którego froncie przedstawione są cztery zdjęcia symbolizujące różne typy kobiet: Zmysłową, Marzycielkę, Szczęściarę, Uwodzicielkę. Po naciśnięciu specjalnego przycisku na standzie obrazki - przedstawiające czerwoną szminkę, czekoladkę w kształcie serca w czerwonej folii, czerwoną puderniczkę oraz czerwone koronkowe figi - a zatem symbole, które pojawiają się na różnych typach produktów Subtelle, zaczynają migać, a w końcu podświetlony pozostaje tylko jeden, wskazujący, jaką kobietą jest dana Klientka. Dla wzmocnienia efektu animacji Konsumentki otrzymają dodatkowo "wskaźniki kobiecości". Po przyłożeniu kciuka w oznaczonym miejscu na wskaźniku każda kobieta dowie się, który z czterech typów kobiecości reprezentuje.

Ponadto dla utrwalenia wizerunku produktów Subtelle jakiś czas po tej akcji w kolejnych hipermarketach ponownie pojawią się hostessy z kartami zawierającymi te same symbole, które znalazły się na standzie. Klientki będą mogły wybrać spośród przedstawionych symboli ten, z którym najbardziej się utożsamiają, a następnie otrzymają kalendarzyk na rok 2004 z wybranym symbolem oraz jego interpretacją.

Czerwone symbole, standy i stroje hostess nawiązują do nowych opakowań produktów Subtelle, które - podobnie jak kobiety - są eleganckie i subtelne. "Stylistyka opakowań nawiązuje do współczesnego trybu życia prowadzonego przez nasze Klientki: młode, przebojowe, pewne siebie kobiety, potrafiące cieszyć się swoją kobiecością, kusząco seksowne, a jednocześnie subtelne." - mówi Agnieszka Rupniewska, Customer Marketing Coordinator w Kimberly-Clark.

Akcje promocyjne będą się odbywały w hipermarketach sieci Tesco, Auchan, Geant i Carrefour, w sumie interaktywne standy i promocje pomocnicze pojawią się w 45 hipermarketach.

Dołącz do dyskusji: Subtellne Kobiety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl