Ströer wygrał przetarg na kampanię referendalną
W maju Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ...
W maju Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów podpisało umowę ze Ströer Media na realizację kampanii referendalnej w całym kraju.
Do przetargu zgłosiły udział cztery firmy: Ströer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa, AMS SA, MS Media Sp. zo.o. i ATS System. Wymagania postawione przez Kancelarię Rady Ministrów były bardzo wysokie. Ströer był w stanie im sprostać. Kampania będzie realizowana w ok. 200 miastach i miejscowościach Polski z wykorzystaniem 1700 tablic 5,04x2,38m.. W zakres obowiązków Ströera wchodzi także druk plakatów.
Kampania będzie trwała od 19 maja do 6 czerwca tj. aż do dnia poprzedzającego referendum w sprawie przystąpienia Polski do UE.
To nie jedyna kampania związana z Unią Europejską ulokowana na nośnikach Ströera. Już w marcu pojawiły się plakaty z serii "Jestem Europejczykiem". Kampania realizowana jest na billboardach we wszystkich miastach powyżej 20 tyś. mieszkańców. Potrwa do końca czerwca. Od 16 maja na blisko 300 tablicach Ströera gości kampania Prawa i Sprawiedliwości. Partia zachęca do wzięcia udziału w referendum mieszkańców Trójmiasta, Warszawy i Krakowa. Majowe kampanie dotyczące UE stanowią ponad 20 proc. wszystkich nośników Ströera.
Dołącz do dyskusji: Ströer wygrał przetarg na kampanię referendalną