Strategiczna decyzja K2 Internet
K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy
Z początkiem września, agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji. (więcej poniżej)
|
Dział konsultingu liczy 4 osoby z dotychczasowego zespołu K2. O znaczeniu przedsięwzięcia świadczy bezpośrednie kierowanie oraz udział w pracach doradczych ze strony Prezesa agencji - Michała Lacha. W skład działu wszedł też Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2, dysponujący 8-letnią praktyką w zarządzaniu marketingiem dużych firm oraz na najwyższych stanowiskach kierowniczych w agencjach komunikacji marketingowej.
Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. Na podstawie wieloletnich doświadczeń K2 Internet opracowano zestaw autorskich narzędzi analitycznych i projektowych ukierunkowanych na maksymalizację skuteczności oraz zapewnienie pełnej mierzalności działań e-marketingowych. Efektem tych przygotowań jest również uruchomienie Bazy Wiedzy K2 Internet. To oparte na agencyjnym intranecie archiwum zapewnia optymalne wykorzystanie na potrzeby nowych projektów całej wiedzy zgromadzonej w K2. Obecnie Baza zawiera kilka tysięcy dokumentów, wśród których znajdują się: historyczne prace agencji, case studies dotyczące różnych branż i problemów e-marketingowych, wyniki badań, opracowania teoretyczne oraz przepisy prawne. Archiwum wyposażone jest w zaawansowane narzędzia wyszukiwania, publikowania i udostępniania dokumentów.
Michał Lach, Prezes Zarządu K2 Internet SA, podkreśla: "Baza Wiedzy to zupełnie nowa jakość w działaniach e-marketingowych. W tak szybko rozwijającej się dziedzinie, ryzyko niepowodzenia ponoszone przez klienta może być dość duże. My jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować i optymalizować każdą rekomendowaną strategię, dzięki czemu opatrujemy ją swego rodzaju gwarancją sukcesu".
K2 Internet S.A. jest wiodącą agencją e-marketingową w Polsce, specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej opartych na internecie i multimediach. Dotychczas K2 zrealizowało projekty dla ponad 100 klientów, w tym: BPH-PBK, Ikea, Nokia, Philips i Volvo. Jest laureatem 8 nagród na konkursach reklamy, w tym Grand Prix na CyberKreaturze 2003. Firma istnieje od 1997 roku, zatrudnia około 50 osób, jej akcjonariuszem jest niemiecki fundusz bmp AG.
Dołącz do dyskusji: Strategiczna decyzja K2 Internet