SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Stoi za nami 20 lat doświadczenia” - spoty Smarzowskiego w kampanii Vision Express (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sieci salonów optycznych Vision Express z okazji 20-lecia jej działania na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stoi za nami 20 lat doświadczenia”, przygotowały firmy San Markos i Starlink, a spoty wyreżyserował Wojciech Smarzowski.

Reklamy przekonują, że Vision Express od 20 lat świadczy w Polsce najwyższej jakości usługi z zakresu kompleksowej opieki i ochrony wzroku. Hasło „Stoi za nami 20 lat doświadczenia” ma podkreślać, że dzięki długoletniemu doświadczeniu firma wie, czego potrzebują jej klienci.

Bohaterem reklam jest ekspert Vision Express, który towarzyszy różnym ludziom w codziennych sytuacjach, uświadamiając problem ze wzrokiem i pomagając go rozwiązać.

Krótsze spoty mają bardziej produktowy charakter - informują o promocji, w ramach której w Vision Express badanie wzroku kosztuje złotówkę, a kompletna para okularów - od 99 zł. Taka oferta będzie obowiązywać do 30 stycznia lub wyczerpania zapasów.

- Celem komunikacji jest wykreowanie silnej relacji klientów z marką, złożenie obietnicy, która zachęci nowych klientów do wyboru Vision Express, a obecnych umocni w przekonaniu, że warto pozostać z marką na dłużej - opisuje Piotr Sroka, brand director w agencji San Markos, która wspólnie z Leo Burnett pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową Vision Express (więcej na ten temat).

- Wybierając zaproponowaną przez San Markos platformę kreatywną wierzymy, że marka Vision Express zbuduje swój wizerunek jako eksperta. Kampania daje możliwość spójnej i wielokanałowej komunikacji, a to pozwoli nam na umocnienie pozycji lidera na rynku - dodaje Andrzej Dalkowski, dyrektor marketingu Vision Express.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), prasie (magazyny kobiece), internecie oraz BTL-u.

Kampania jest zaplanowana z różnym natężeniem na cały br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Stoi za nami 20 lat doświadczenia” - spoty Smarzowskiego w kampanii Vision Express (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
!!!
Spoty od Smarzowskiego???? Kto to pisał??! Przedszkolak? Analfabeta?
0 0
odpowiedź
User
FRED
Podoba mi sie ta kampania prouktowo- reklamowa. Pełny profesjonalizm. Brawo :-)
0 0
odpowiedź
User
kocur
tez mam za krotkie rece :-) Przyjemny spot i fajna muza.
0 0
odpowiedź