Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2016 roku względem lutego 2015 roku zmalała o 2,74 proc. i wyniosła 573 018 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,93 proc. do 335 671 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 244 820 egz., po wzroście o 2,65 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Dobry Tydzień”, który przed rokiem był szósty - ostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,55 proc. do 192 420 egz.
Z czwartego na szóste miejsce spadło z kolei „Na Żywo”, które odnotowało największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 7,55 proc. Jego średni wynik w lutym br. to 189 131 egz.
Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w lutym 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 732 996 egz., o 2,41 proc. więcej, niż w lutym 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 692 134 egz.).
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
747 234 |
573 018 |
573 018 |
763 547 |
589 173 |
589 173 |
Twoje Imperium |
429 922 |
335 671 |
335 671 |
429 832 |
319 886 |
319 886 |
Rewia |
337 331 |
244 820 |
244 820 |
355 247 |
238 505 |
238 505 |
Świat & Ludzie |
303 612 |
197 936 |
197 936 |
302 437 |
192 604 |
192 604 |
Dobry Tydzień |
287 095 |
192 420 |
192 420 |
267 412 |
147 394 |
147 394 |
Na Żywo |
289 890 |
189 131 |
189 131 |
290 411 |
204 572 |
204 572 |
W porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 10,69 proc. Największy spadek, wynoszący 1,78 proc., odnotowało też „Na Żywo”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
747 234 |
573 018 |
573 018 |
709 869 |
559 366 |
559 366 |
Twoje Imperium |
429 922 |
335 671 |
335 671 |
418 687 |
330 149 |
330 149 |
Rewia |
337 331 |
244 820 |
244 820 |
339 401 |
247 430 |
247 430 |
Świat & Ludzie |
303 612 |
197 936 |
197 936 |
286 155 |
186 065 |
186 065 |
Dobry Tydzień |
287 095 |
192 420 |
192 420 |
276 194 |
173 841 |
173 841 |
Na Żywo |
289 890 |
189 131 |
189 131 |
286 167 |
192 562 |
192 562 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.