SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.

W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2016 roku względem lutego 2015 roku zmalała o 2,74 proc. i wyniosła 573 018 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,93 proc. do 335 671 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 244 820 egz., po wzroście o 2,65 proc.

Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Dobry Tydzień”, który przed rokiem był szósty - ostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,55 proc. do 192 420 egz.

Z czwartego na szóste miejsce spadło z kolei „Na Żywo”, które odnotowało największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 7,55 proc. Jego średni wynik w lutym br. to 189 131 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w lutym 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 732 996 egz., o 2,41 proc. więcej, niż w lutym 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 692 134 egz.).

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

747 234

573 018

573 018

763 547

589 173

589 173

Twoje Imperium

429 922

335 671

335 671

429 832

319 886

319 886

Rewia

337 331

244 820

244 820

355 247

238 505

238 505

Świat & Ludzie

303 612

197 936

197 936

302 437

192 604

192 604

Dobry Tydzień

287 095

192 420

192 420

267 412

147 394

147 394

Na Żywo

289 890

189 131

189 131

290 411

204 572

204 572

W porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 10,69 proc. Największy spadek, wynoszący 1,78 proc., odnotowało też „Na Żywo”.

Wirtualnemedia.pl

2016

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

747 234

573 018

573 018

709 869

559 366

559 366

Twoje Imperium

429 922

335 671

335 671

418 687

330 149

330 149

Rewia

337 331

244 820

244 820

339 401

247 430

247 430

Świat & Ludzie

303 612

197 936

197 936

286 155

186 065

186 065

Dobry Tydzień

287 095

192 420

192 420

276 194

173 841

173 841

Na Żywo

289 890

189 131

189 131

286 167

192 562

192 562

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jellou!!!???
0 0
odpowiedź