SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprawdź swoją inteligencję z LG

ARIP Sp. z o. o., podpisał umowy ze spółkami należącymi do grupy ITI, tj. TVN, TVN24 oraz portalem Onet.pl

ARIP Sp. z o. o., podpisał umowy ze spółkami należącymi do grupy ITI, tj. TVN, TVN24 oraz portalem Onet.pl. Przedmiotem umów jest sponsorowanie przez LG Electronics Polska Sp. z o. o.- klienta agencji, "Narodowego Testu Inteligencji". Przedstawiciele TVN zapowiadają, że IQ-test będzie medialnym wydarzeniem roku. Program ten będzie miał swoją emisję wieczorem 19 października 2003 r. na antenie TVN.

Polski oddział LG Electronics, wiodącego producenta sprzętu RTV/AGD na świecie, w ramach umowy z Grupą ITI będzie nie tylko głównym sponsorem IQ-Testu. Będzie również głównym dostawcą nowoczesnej myśli technologicznej używanej w mediach.

Współpraca LG Electronics Polska również będzie polegała na użyczeniu na cele programu, sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia IQ - Testu. Jest to pierwszy etap współpracy firmy LG Electronics z TVN, która przewidziana jest na co najmniej kilka miesięcy.

Udział LG Electronics Polska w programie IQ - Test jest częścią większej kampanii, związanej m.in. z otwarciem nowej linii produkcyjnej telewizorów LCD i ekranów plazmowych w zakładzie LG Mława Sp. z o. o., które odbędzie się 17 października 2003 r.

Kampania obejmuje emisję bilboardów sponsorskich LG na antenie TVN w okresie od 7 do 19 października w zapowiedziach programu jak i przy samym programie; obecność na łamach patronów medialnych: Gazeta Wyborcza (zapowiedzi programu oraz specjalny formularz IQ Testu) i tygodnik Wprost (zapowiedzi programu) oraz na specjalnym serwisie iq.Onet.pl, dedykowanym programowi.

Dodatkowo, w okresie od 15 do 30 października, na antenie TVN24 emitowany będzie 2 minutowy spot promocyjny o LG w formacie "Biznes Folder". Format ten pozwala na prezentację zaangażowania LG Electronics na polskim rynku. W dniu otwarcia nowej linii produkcyjnej w mławskim zakładzie LG, wieczorem w hotelu Westin w Warszawie odbędzie się event pod nazwą "Digital Night - LG".

Równocześnie odbędzie się kampania bilboardowa na formatach: 15 x 5 6 x 3, 12 x 3 i 12 x 4 metrów - na których pojawią się reklamy produktów z segmentu Display Digital Media: telewizorów, plazm i projektorów TV. Te same reklamy ukażą się także w prasie branżowej. Kampania potrwa w okresie od października do końca grudnia 2003 r.

Dołącz do dyskusji: Sprawdź swoją inteligencję z LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl