SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 58 820 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 11,04 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,06 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 888 egz.

Na podium uplasował się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 23,06 proc. do 28 846 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Natomiast czwarte miejsce zajęło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,72 proc. do 28 120 egz.

Z kolei wynik biznesowego magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. wyniósł 24 733 sprzedanych egz., po spadku o 10,89 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 140

58 820

58 820

97 500

66 116

66 116

Playboy

70 000

37 888

37 888

75 000

43 085

43 085

CKM

60 000

28 846

28 846

70 000

37 489

37 489

Logo

55 000

30 219

28 120

64 000

33 135

31 148

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

45 498

26 730

24 733

47 986

30 055

27 755


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku najwięcej zyskał magazyn „CKM” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,81 proc.), zaś największy spadek odnotowało „Logo” (9,08 proc.).

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 140

58 820

58 820

98 410

58 091

58 091

Playboy

70 000

37 888

37 888

70 000

39 906

39 906

CKM

60 000

28 846

28 846

60 960

28 786

27 786

Logo

55 000

30 219

28 120

71 000

33 032

30 928

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

45 498

26 730

24 733

47 000

23 471

21 473

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
coraz mniej tych niedowartościowanych... przejrzałem to u dentysty... cóż za bełkot
0 0
odpowiedź