Smart w większym formacie
Nowe wydanie magazynu 'Smart' (Agora) ukazało się w sprzedaży 5 marca w większym formacie.
Nowy format "Smarta" to 203x257 mm.
- Większy "Smart" to więcej możliwości - mówi szef miesięcznika Jarek Matuszewski. - Nowy format pozwoli nam spełnić prośby tych czytelników, którzy chcieliby znaleźć w "Smarcie" dłuższe opisy i więcej danych technicznych. Będziemy także mogli przygotowywać obszerniejsze zestawienia produktów, tak by czytelnicy mogli dokładnie porównywać cechy urządzeń oferowanych w sklepach.
Magazyn można kupić od 5 marca w cenie 4,90 zł.
Marcowe wydanie "Smarta" wspiera kampania reklamowa w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN Turbo), radiu (Eska, Roxy FM, TOK FM), prasie (w "Gazecie Wyborczej", "Metrze" i czasopismach Agory), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz na portalu Gazeta.pl.
Dołącz do dyskusji: Smart w większym formacie