Simplusa obniża ceny
Euro RSCG New Europe dla Simplusa
Simplus jako jedyna marka prepaid na polskim rynku zaoferował swoim użytkownikom znaczne obniżenie kosztów połączeń. Oprócz przedłużenia promocji megatanich SMS-ów po 5 groszy za sztukę, od 13 października Simplus wprowadził ofertę, w której co 3 minuta połączenia głosowego jest gratis. Pozwala to użytkownikom Simplusa prowadzić znacznie dłuższe rozmowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Ofertę promuje kampania reklamowa "3 gratis". 20 sekundowy spot TV "Imprezka" jest utrzymany w lekkim i zabawnym tonie, charakterystycznym dla komunikacji Simplusa. Dwaj główni bohaterowie bawiący się na imprezie próbują zrobić wrażenie na dziewczętach i nawiązać z nimi kontakt. Sytuacja kończy się nader zaskakującym rozwiązaniem...
W radiu oferta będzie promowana dwoma spotami - "WueF" oraz "Bobry".
Reklama prasowa została przygotowana w dwóch wersjach. Jedno ogłoszenie komunikuje ofertę w typowo młodzieżowym stylu - poprzez znaki palcami popularne w kręgach związanych z muzyką hip-hop. Drugie ogłoszenia prasowe nawiązuje do pogaduszek trzy po trzy w gronie znajomych.
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Universal McCann. W kampanii wykorzystano: telewizję, radio ogólnopolskie, prasa ogólnopolska, magazyny młodzieżowe, plakaty i ulotki w szkołach, Internet.
Dołącz do dyskusji: Simplusa obniża ceny