SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Simplusa obniża ceny

Euro RSCG New Europe dla Simplusa

Simplus jako jedyna marka prepaid na polskim rynku zaoferował swoim użytkownikom znaczne obniżenie kosztów połączeń. Oprócz przedłużenia promocji megatanich SMS-ów po 5 groszy za sztukę, od 13 października Simplus wprowadził ofertę, w której co 3 minuta połączenia głosowego jest gratis. Pozwala to użytkownikom Simplusa prowadzić znacznie dłuższe rozmowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Ofertę promuje kampania reklamowa "3 gratis". 20 sekundowy spot TV "Imprezka" jest utrzymany w lekkim i zabawnym tonie, charakterystycznym dla komunikacji Simplusa. Dwaj główni bohaterowie bawiący się na imprezie próbują zrobić wrażenie na dziewczętach i nawiązać z nimi kontakt. Sytuacja kończy się nader zaskakującym rozwiązaniem...

W radiu oferta będzie promowana dwoma spotami - "WueF" oraz "Bobry".

Reklama prasowa została przygotowana w dwóch wersjach. Jedno ogłoszenie komunikuje ofertę w typowo młodzieżowym stylu - poprzez znaki palcami popularne w kręgach związanych z muzyką hip-hop. Drugie ogłoszenia prasowe nawiązuje do pogaduszek trzy po trzy w gronie znajomych.

Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Universal McCann. W kampanii wykorzystano: telewizję, radio ogólnopolskie, prasa ogólnopolska, magazyny młodzieżowe, plakaty i ulotki w szkołach, Internet.

Dołącz do dyskusji: Simplusa obniża ceny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl