SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ShowYourLine - kolejny konkurs marki Absolut dla młodych talentów

Marka Absolut ogłosiła kolejny konkurs w ramach Projektu Pokolenie, realizowanego przez agencję IQ Marketing. Tym razem akcja jest skierowana do młodych talentów w dziedzinie projektowania graficznego.

Zadaniem uczestników konkursu, realizowanego pod hasłem ShowYourLine, jest przedstawienie własnej wizji artystycznej odzwierciedlającej temat Absolut Miasto. Inspiracją ma być kształt butelki Absolut.

Nadesłane prace zostaną ocenione przez jury w składzie: Mieczysław Wasilewski (plakacista, profesor warszawskiej ASP), Marian Nowiński (artysta w dziedzinie malarstwa, grafiki, plakatu, profesor i dziekan w Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie) oraz Agata Endo Nowicka (ilustratorka, rysowniczka, dyrektor kreatywny Exclusive'a i Gaga). Wybranych zostanie 10 najlepszych prac, a ich autorzy zostaną zaproszeni na kreatywne warsztaty pod okiem jurorów. Podczas tych warsztatów przygotują nowe projekty, które następnie zostaną poddane głosowaniu internautów na stronie www.projektpokolenie.pl.

Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne: 5000, 3000, 1000 PLN. Internauci przyznają ponadto nagrodę specjalną w wysokości 5000 PLN. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas specjalnej wystawy.

Konkurs ShowYourLine realizowany jest w ramach Projektu Pokolenie, którego celem jest wsparcie młodych artystów, odkrywanie i promocja nowych talentów w różnych dziedzinach sztuki. Do tej pory odbyły się cztery konkursy, w których wyłoniono najlepszych beatboxerów, wokalistów, fotografów i barmanów.

Za kreację i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Dołącz do dyskusji: ShowYourLine - kolejny konkurs marki Absolut dla młodych talentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl