SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Show' z tańszą powierzchnią reklamową od konkurentów

Ceny powierzchni reklamowej w dwutygodniku 'Show' (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się na rynku w najbliższy poniedziałek w nakładzie 600 tys. egz., są niższe niż w konkurencyjnych magazynach typu people.

Za całą prawą stronę w piśmie do końca roku trzeba zapłacić 41 tys. zł. Cena takiej samej formy reklamowej w dwutygodniku "Viva" to 58 tys. zł, a w dwutygodniku "Party" - 49,5 tys. zł (oba tytuły wydawane są przez Edipresse Polska).

Druga okładka w "Show" kosztuje 51 tys. zł (w "Vivie" 64,5 tys. zł, w "Party" 51 tys. zł), trzecia okładka - 42,5 tys. zł (59 tys. zł, 55 tys. zł), a czwarta okładka - 61 tys. zł (75 tys. zł, 64 tys. zł).

Za rozkładówkę w "Show" trzeba zapłacić 76 tys. zł, a za najdroższą w cenniku rozkładówkę otwierającą - 92 tys. zł. Cena takich samych form w "Vivie" to odpowiednio 110,5 tys. zł i 122,5 tys. zł, a w "Party" - 94,1 tys. zł i 104,9 tys. zł.

Dla numerów pisma ukazujących się w 2008 roku przygotowano także 15 proc. rabat promocyjny.

Sprzedaż reklam w piśmie ruszyła ponad dwa tygodnie temu (materiały do pierwszego wydania trzeba było dostarczyć do 17 września). Sprzedażą powierzchni do dwóch pierwszych numerów zajmują się zespoły "Twojego Stylu" i "Pani" pod kierownictwem Beaty Madeji, dyrektora ds. sprzedaży w biurze reklamy i planowania mediów Wydawnictwa Bauer. Oddzielny zespół dedykowany tytułowi ma powstać w październiku.

  • Więcej informacji:
  • Show

Dołącz do dyskusji: 'Show' z tańszą powierzchnią reklamową od konkurentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl