'Show' kosztuje już tyle co 'Party'
Od czwartego numeru, który ukazał się w poniedziałek 10 listopada, dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer) kosztuje 1,99 zł, czyli o 49 groszy drożej od trzech poprzednich wydań. Tym samym cena pisma jest taka sama jak konkurencyjnego magazynu "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska).
- Cena 1,50 zł była promocyjna i nie mówiliśmy, jak długo ją utrzymamy - tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.
Według prognoz wydawcy pierwszy numer "Show" sprzedał się w ilości 450 tys. egz. Natomiast drugi numer rozszedł się w ponad pół milionowym nakładzie. Dla porównania, sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 466 139 egz. (dane ZKDP).
- Sprzedaż "Show" może nie wzrastać już tak gwałtownie - uważa Rafał Leszczyński, analityk CR Media Consulting - Czytelnik, który wcześniej ze względu na niższą cenę kupiłby ten tytuł, może teraz wybrać "Party", bo kosztuje tyle samo - dodaje. Zdaniem Leszczyńskiego, wydawca nie podniesie jednak ceny "Show" powyżej ceny "Party", bo mogło by się to niekorzystnie odbić na sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: 'Show' kosztuje już tyle co 'Party'