Schulz przygotowuje akcje B2B dla 'Życia Na Gorąco'
Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w tym tygodniku dla kobiet.
- Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. - dodaje Michał Staszewski.
W odpowiedzi na oczekiwania, Agencja Schulz zaproponowała złożony system promocji. Połączenie akcji w mediach elektronicznych z rozbudowanym mailingiem mają za zadanie przebić się z przekazem do świadomości marketerów i mediaplanerów. Początkiem akcji jest teaser, który wysłany w postaci 8 maili do wyżej wymienionych grup wykorzystuje motyw siedmiu grzechów głównych w oparciu o malarstwo Hieronima Bosha.
- Teaser to dopiero początek nowatorskiej akcji. Reszta działań promocyjnych, tej niewątpliwie ciekawej akcji, opisana zostanie po zakończeniu całej kampanii - mówi Magdalena Latko prowadząca projekt ze strony Agencji Schulz.
Dołącz do dyskusji: Schulz przygotowuje akcje B2B dla 'Życia Na Gorąco'