SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz przygotowuje akcje B2B dla 'Życia Na Gorąco'

Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w tym tygodniku dla kobiet.

- Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. - dodaje Michał Staszewski.

W odpowiedzi na oczekiwania, Agencja Schulz zaproponowała złożony system promocji. Połączenie  akcji w mediach elektronicznych z rozbudowanym mailingiem mają za zadanie przebić się z przekazem do świadomości marketerów i mediaplanerów. Początkiem akcji jest teaser, który wysłany w postaci 8 maili do wyżej wymienionych grup wykorzystuje motyw siedmiu grzechów głównych w oparciu o malarstwo Hieronima Bosha.

- Teaser to dopiero początek nowatorskiej akcji. Reszta działań promocyjnych, tej niewątpliwie ciekawej akcji, opisana zostanie po zakończeniu całej kampanii - mówi Magdalena Latko prowadząca projekt ze strony Agencji Schulz.

Dołącz do dyskusji: Schulz przygotowuje akcje B2B dla 'Życia Na Gorąco'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl