Rutovit nadciąga
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwprzeziębieniowego Rutovit
W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna, produkowanego przez Polfę Kutno, preparatu przeciwprzeziębieniowego Rutovit®. Intensywna kampania obejmuje emisje 30-sekundowego spotu reklamowego w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 oraz TV4. Kreację kampanii przygotowała agencja Schulz z Krakowa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Budżet oraz czas trwania kampanii nie zostały ujawnione.
Hasło kampanii to "Ze zdrowiem Ci do twarzy". Kampania jest elementem rewitalizacji marki Rutovit® i ma celu wykreowanie nowego wizerunku preparatu: nowoczesnego leku dla osób młodych, aktywnych i pracujących. Towarzyszy jej wprowadzenie na rynek nowych, odzwierciedlających nowoczesny wizerunek opakowań oraz logo produktu. Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 19-39 lat, ze średnim oraz wyższym wykształceniem i dochodami.
Według danych firmy IMS Health, rynek preparatów przeciwprzeziębieniowych jest drugim co do wielkości rynkiem OTC (preparatów bez recepty w Polsce). Jego wartość jest szacowana na 530 milionów złotych.
Dołącz do dyskusji: Rutovit nadciąga