Ruszyła kampania Tymbarku
10 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Tymbarku firmy Maspex Wadowice
- Dwa najnowsze filmy soków owocowych Tymbark przedstawiają grupę młodych ludzi - przyjaciół, którzy umieją korzystać z każdego momentu, żyją pełnią życia, cieszą się z bycia razem, dla których liczą się prawdziwe doznania. Deszcz to dla nich dobry powód do zabawy, czekanie na autostop także nie musi być nudne. Oni nic nie udają, są naturalni, prawdziwi i bezpretensjonalni... tak jak Tymbark, inny od wszystkich - tak Maspex Wadowice, opisuje nową kampanie Tymbarku.
Cel reklamy jest zbudowanie bliższej więzi emocjonalnej pomiędzy marką a konsumentem oraz trwale i silnie wyróżnić markę Tymbark. Grupa docelowa to osoby w wieku 17 - 35 lat, mieszkańcy średnich i większych miast, o średnim i wyższym wykształceniu i dochodach.
Media wykorzystane w kampanii to: TVP 1, 2, Polsat i TV4
Planowanie i kupno mediów: Initiative Media. Agencja reklamowa Euro RSCG Group
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Tymbarku