Ruszyła agencja content marketingowa Eagle Way
Od początku roku działa agencja content marketingowa Eagle Way. Założyli i prowadzą ją Agnieszka Minecka i Filip Adamski.
Agencja Eagle Way działa przede wszystkim w internecie, oferując kompleksowe rozwiązania w zakresie tworzenia i dystrybucji oryginalnych, angażujących treści na użytek marketingowy. Firma zajmuje się m.in. tworzeniem serwisów tematycznych zawierających wartościową i praktyczną wiedzę, przygotowywaniem artykułów eksperckich z rekomendacjami produktowymi, działaniami z zakresu social media marketingu o charakterze poradnikowym, tworzeniem content widgetów (np. interaktywnych testów diagnostycznych), e-mail marketingiem oraz content publishingiem.
Eagle Way kieruje swoją ofertę m.in. do branży medycznej, farmaceutycznej i finansowej. Agencja współpracuje z ekspertami z tych dziedzin (np. lekarzami, farmaceutami i prawnikami), którzy uczestniczą w tworzeniu treści. Firma zrealizowała już projekty dla producentów farmaceutycznych takich jak m.in. A&D Pharma, Meda Pharmaceutical, Boiron czy Unia Pharma.
Założycielami i partnerami zarządzającymi Eagle Way są Agnieszka Minecka (creative director) i Filip Adamski (business development director). W agencji pracuje obecnie na stałe osiem osób, a w ciągu najbliższego roku ma zostać zatrudnionych kolejnych dziesięć.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła agencja content marketingowa Eagle Way