SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza olimpijska kampania Samsung Omnia II

W prasie, internecie i outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa telefonu Samsung Omnia II związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver. Akcja podkreśla, że w urządzeniu można oglądać relację z występów Polaków na tych zawodach.

Startująca właśnie kampania reklamowa Samsunga Omnii II podkreśla, że jest on oficjalnym telefonem Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010. Z tej okazji firma udostępniła w serwisie internetowym omnia.samsung.pl aplikację WOW, dzięki której można oglądać olimpijskie występy Polaków zarówno przy pomocy tego urządzenia, jak i modeli Omnia Lite i Omnia i900. Reklamująca to kampania przebiega pod hasłem "Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Twojej komórce".

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, dodatki poświęcone tematyce igrzysk, magazyny komputerowe), internecie (portale biznesowe, informatyczne i komputerowe) oraz na outdoorze (spoty na ekranie LED w centrum Warszawy, scrolle i lightboxy na lotnisku Okęcie, billboardy przy trasach dojazdowych do kurortów narciarskich). Adaptację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja Cheil Communications, która przy planowaniu i zakupie mediów współpracowała z domem mediowym Starcom.

Dołącz do dyskusji: Rusza olimpijska kampania Samsung Omnia II

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl