RMF FM najchętniej słuchaną stacją 2008 roku
W ubiegłym roku wzrost udziału w ogólnopolskim rynku radiowym zanotowało tylko radio RMF FM, najwięcej straciła radiowa "Jedynka" i "Radio ZET" - wynika z najnowszego raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego w 2008 roku było radio RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń - grudzień 2008).
Udział RMF FM w łącznym czasie słuchania radia w 2007 roku osiągnął 23,2 proc., co oznacza, że jest wyższy niż w 2007 roku, kiedy wyniósł 22,5 proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 18,3 proc. udziałem
w rynku (poprzednio 19,3 proc.), na trzecim Program I Polskiego
Radia z wynikiem 12,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.), a na
czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (6,1 proc.).
ZKDP |
Styczeń - grudzień 2005 |
Styczeń - grudzień 2006 |
Styczeń - grudzień 2007 |
Styczeń - grudzień 2008 |
Stacje ogólnopolskie |
||||
Radio RMF FM | 22,00% | 21,70% | 22,50% | 23,20% |
Radio Zet | 18,60% | 18,80% | 19,30% | 18,30% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 14,60% | 14,40% | 13,20% | 12,80% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,80% | 6,00% | 6,10% | 6,10% |
Radio Maryja | 2,50% | 2,00% | 2,10% | 2,00% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,60% | 0,70% | 0,60% | 0,60% |
Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,60% | 0,30% | 0,30% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych |
Dołącz do dyskusji: RMF FM najchętniej słuchaną stacją 2008 roku