Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'
Od ukazującego się dziś marcowego wydania miesięcznik krzyżówkowy "Czas na relaks" (Phoenix Press) ma nową szatę graficzną, odświeżone logo i zwiększoną objętość. Tytuł zdrożał też o 20 groszy.
W ramach struktury pisma zachowany został dotychczasowy układ, ale wprowadzono nowe krzyżówki panoramiczne konkursowe i z poradami. Modyfikacji uległa kompozycja layoutów na stronach wewnętrznych, odświeżono logo oraz okładkę (nową szatę graficzną opracował dział graficzny wydawcy). Objętość magazynu wzrosła z 40 do 48 stron, a na dodatkowych stronach pojawił się dział Superdodatek z tematycznymi kolekcjami krzyżówek i łamigłówek. Tytuł zmienił też format z 205x280 na 205x275 mm. Bez zmian pozostaje nakład "Czasu na relaks" oscylujący wokół 90 tys. egz.
Relaunch pisma wspiera kampania autopromocyjna w magazynach Phoenix Press (z segmentów real life stories, poradniczego oraz w pismach krzyżówkowych).
Średnia sprzedaż ogółem "Czasu na relaks" w 2008 roku (bez grudnia) wyniosła 53 735 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'