SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'

Od ukazującego się dziś marcowego wydania miesięcznik krzyżówkowy "Czas na relaks" (Phoenix Press) ma nową szatę graficzną, odświeżone logo i zwiększoną objętość. Tytuł zdrożał też o 20 groszy.

W ramach struktury pisma zachowany został dotychczasowy układ, ale wprowadzono nowe krzyżówki panoramiczne konkursowe i z poradami. Modyfikacji uległa kompozycja layoutów na stronach wewnętrznych, odświeżono logo oraz okładkę (nową szatę graficzną opracował dział graficzny wydawcy). Objętość magazynu wzrosła z 40 do 48 stron, a na dodatkowych stronach pojawił się dział Superdodatek z tematycznymi kolekcjami krzyżówek i łamigłówek. Tytuł zmienił też format z 205x280 na 205x275 mm. Bez zmian pozostaje nakład "Czasu na relaks" oscylujący wokół 90 tys. egz.

relaks

Relaunch pisma wspiera kampania autopromocyjna w magazynach Phoenix Press (z segmentów real life stories, poradniczego oraz w pismach krzyżówkowych).

Średnia sprzedaż ogółem "Czasu na relaks" w 2008 roku (bez grudnia) wyniosła 53 735 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl